Geplaatst:: di, jun 12th, 2012

Sharia toch nodig!

Het is nodig dat in Nederland de SHARIA wordt ingevoerd omdat islamitische wetgeving vrouwen kan helpen, want dat bestaat ook al in Londen, dus als we zo doorgaan lopen we achter bij het buitenland, maar gelukkig worden we tijdig geïnformeerd door de onpartijdige journalistiek van het neutrale informatiebulletin “NOS-journaal”, dat ook op 11-6-2012 weer uitselecteerde wat de relevante nieuwsitems waren, vandaar dat de komst van een “sharia-raad” een minuutje welgemoed de aandacht kreeg.

Fijn, meldde de rondzwalkende presentator die tegenwoordig niet meer met zijn achterwerk op een stoel mag zitten om 8 uur (innovatief!). De vrouw vraagt de shariaraad of ze religieus mag scheiden en die bepaalt dan dus of ze religieus mag scheiden, want dan hoeft ze daarvoor niet helemaal naar Londen, net als 40 jaar geleden voor abortus. Toen moest een vrouw voor 1200,= gulden een abortusreis boeken bij de NVSH, en waar heeft dat per slot toe geleid? Gewoon tot abortus in eigen land. Dus om te voorkomen dat het jaren duurt voordat een vrouw mag RELIGIEUS scheiden en om haar niet in een kwalijk isolement te bannen is het geïndiceerd dat we met onze tijd meegaan qua vrouwenemancipatie.

Dat vindt een vooraanstaand lid van die Londense raad, islamgeleerde Haitham Al-Haddad.

Immers het pleit niet voor onze regering dat moslima’s naar het buitenland zouden moeten uitwijken. Maar halen we zo geen islamitische rechtspraak binnen? Nee natuurlijk niet hoor, want een adviesraad is toch helemaal geen rechtbank. Als je dat zo noemt dan heb je geen benul van juridische zaken.

De islam is alleen maar een religieuze godsdienst en niet een veroveringscultuur die elk niet-islamitisch werelddeel alleen maar mag betreden met de bedoeling millimeter voor millimeter te immigreren, te infiltreren en te intimideren. Daarom hebben we het hier alleen maar over “religieus” scheiden en niet over wereldse wetshervorming, hoort u dat wel goed in het NOS-journaal?

Direct uit de Koran afgeleid staat op diefstal amputatie van de rechterhand, als je het weer doet de linkervoet. Op overspel staat volgens Soera Het Licht 24:2: bestraffing met honderd stok- of zweepslagen, maar veelal wordt dood door steniging toegepast. Alleen dat is hier niet aan de orde, volgens het NOS-journaal, want het gaat alleen maar over RELIGIEUZE vrouwen-emancipatie, en dat heeft niets te maken met de islamitische cultuur. Daar staan op liegen tachtig stokslagen en op openlijke homoseksualiteit de dood. Alcohol gebruiken: 80 slagen. Maar zulke dingen zullen hier nooit voet aan wal krijgen omdat we alleen maar bezig zijn met gelijkberechtiging van religies en onze wet garandeert per slot godsdienstvrijheid.

Het is natuurlijk ook een kwestie van respect voor culturen om tolerant te staan tegenover een zekere afschaffing van gelijkberechtiging van man en vrouw, want getuigenissen van vrouwen zijn volgens de sharia de helft waard van die van mannen. Vrouwen erven minder. Mannen zijn opzichters over vrouwen. Ze mogen hen slaan, zegt soera 4:34. Wil je de scheiding van kerk en staat afschaffen? Dat vereist Allah via de sharia, maar dat is best verenigbaar met Nederlands recht en hoort hier wel degelijk thuis, omdat we anders achterlopen bij Londen en we willen onze molisma’s per slot niet wegjagen om hun recht te halen.

Zijne eerwaarde Al-Haddad stelt wel dat het door het politieke klimaat in Nederland op dit moment niet mogelijk is om zo’n raad als in Londen in te voeren. Maar hij noemt het de plicht van de Nederlandse overheid om voor haar onderdanen te zorgen en het mogelijk te maken dat de vrouwen niet godbetert helemaal naar Londen hoeven. Ook islamoloog Maurits Berger, verbonden aan de universiteit van Leiden, is voorstander van een islamitische geschillencommissie in Nederland.

“Bij andere religies, joden en katholieken, bestaan ook rechtbanken om geschillen op te lossen. Let wel: het gaat hier niet om strafrecht, het afhakken van handen of zo. Het gaat hier om het oplossen van problemen van wanhopige vrouwen die nu niet weten waar ze terechtkunnen. We hebben het hier over diep religieuze vrouwen.”

Aha, nu hoort u het eens van een ander. Het gaat om RELIGIE en die geniet hier godsdienstvrijheid, net als beesten slachten met 40 seconden pijn.

Een wetenschapper kan door zijn intellect nu eenmaal scherper denken dan tokkies dus laten we maar rustig vertrouwen dat zijn rationaliteit hem met beide pootjes op de realiteit nagelt en dat hij die niet gebruikt om zich juist te vergalopperen in politiek correcte hersenspinsels.

Excuus-kamerlid van de Partij van de Allochtonen Kadija Arib is trouwens erg tegen een sharia-raad in Nederland. Zij vindt dat zo’n raad de onderdrukking van moslima’s in de hand werkt. “Het is iets wat we in Nederland absoluut niet moeten willen.”

Tja hoe ver heeft de Here zijn moreel failliete slapende meerderheid inmiddels van de wal de sloot in geholpen? Gunst, het is ook verwarrend. Na de zwarte jaren van de sex en onder het militair/kapitalistische godsdienstige complex van de jaren 60/70 diende je progressief tegendraads te zijn: nieuw antiburgerlijk links. Maar geatrofieerde hippies die zich inbeelden nog steeds het establishment te bestrijden denken daarmee door te moeten gaan. Zij zijn de dode vissen: die zwemmen met de stroom mee.

Alle gekheid op een stokje: vandaag de dag dien je politiek IN-correct te zijn. En op te komen voor de geestelijke vrijheden van de Verlichting en van de 20e eeuw. En tegen de decadente stroom in te roeien van luie, meelopers der gevestigde linkse orde, de Partij van de Allahvolgers PvdA, en zijn bedpartner de SP, de islamitische mantelorganisatie Groen Links, het antidemocratische D66 die ons zo snel mogelijk wil uitverkopen aan het EU-monster, de laffe huichelaars en draaikonten van Christenen Dienen Allah CDA, de grenzenopenstellers van de CU die hun ogen bederven op Deuteronomium, de amorele VVD met winst als enig oogmerk dat telt.

Het zwaktebod van de Wildersbeschimpers is de vergelijking met de jaren 30 en de Tweede Wereldoorlog. En die vergelijking is ook op zijn plaats. Maar alleen met dien verstande dat de PvdA staat voor de *** en de islam voor het *******. Want we leven nu weer in de jaren 30 met zijn opkomende Jodenhaat en zijn onnozele geloof in de ontwapenende kracht van een gebroken geweertje.

Waar gaan jullie op stemmen?

0
0
  

Over de auteur

- Spoort landverraders op in de vernietigingsoorlog van de linksen tegen Europa. Schrijft politiek incorrecte satire op multicul-migratie en islamisering. Onderhoudt een website voor hersenspoeling tot gezond verstand met stoomcursussen anti-discriminatie, anti-onvrijheid en islamofobie.

Tot nu: 34 Reacties
Geef je mening
  1. Aryan zegt:

    Antwoord: PVV!! Al was het maar als een EUSSR protest vote.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  2. Moor zegt:

    islamoloog Maurits Berger : (wat is dat ? Een bijzonder soort loog ? Zoals dikke bleek ?)

    = een vuige landverradende islam-koelie, dhimmi, Rechtsstaat-uitventer Maurits Berger die met een grote rotschop naar de zandwoestijn achter het Rif-gebergte zou moeten worden getrapt.

    = zeker geen deskundige. Maar een omgekochtte huurling, in dienst van de jihad.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Koddebeier zegt:

    @Moor. Ik ben het voor 100% met je eens.
    Het is een smerige collaborateur.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  4. Lucky9 zegt:

    Na Nijmegen nu ook al Leiden. ..
    Als jurist verdient deze Maurits Berger uw aller minachting.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  5. codec... zegt:

    Op een partij die tegen christenvervolging is. Het CDA valt dus af. Ik herinner me o.a. dat minister Verhagen Nederlandse christenen van een weeshuis in Marokko aan islamitisch recht wilde laten onderwerpen, toen ze uitgezet werden. Een wassen neus, een vernedering dus en zonder dat de betrekkingen met Marokko werden opgeschort.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  6. Luuks Bonsink zegt:

    We stemmen op een partij die anti EU is, ruim 80% van de regeltjes wegveegt en mij keuze vrijheid geeft in het dagelijkse leven.
    Dus wachtten we tot na de verkiezingen.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  7. Moor zegt:

    Deze rat Maurits Berger is hier al meerdere malen ter sprake geweest, oa. doordat hij – overigens geheel onterecht – in verband werd gebracht met een illustratie bij dit artikel:
    http://archief.artikel7.nu/?p=67277

    Een van zijn verlichtte uitspraken:
    “De sharia en het Nederlands recht zijn voor meer dan 95% aan elkaar gelijk”.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  8. Moor zegt:

    Wetenschappers, Officieren van Justitie, Raadsheren, en Regerings-leiders: zij zijn het, die wij moeten aankijken voor de Islamisering van Europa,
    niet de rechtop lopende apen met hun borden “Fuck Freedom”.

    En dat heeft niets met “GODS”-dienst te maken. Het Pikken-Credo dat zich islam noemt is niets anders dan een patriarchale sekte, die haar oorlogs-zuchtige machts-geilheid dáár zaait waar de basis ligt van elke samenleving: in de man-vrouw verhouding binnen het gezin. De middeleeuwse giftige schimmel aan de wortel van de westerse cultuur.

    Dat is Sharia – dat is slavernij tot wet verheven.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  9. Aegolius cs zegt:

    Tja, achter de hedendaagse (politieke) autochtone geloofskerkdeuren kijkend is daar weinig geloof te verwachten om eventueel te sterven zoals ten tijde van de kruistochten.

    Het allemaal een beetje verwaterd, behalve bij de “tegenpartij” waarvoor de open grenzen en geloof worden gewaarborgd door………………

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  10. codec zegt:

    “De sharia en het Nederlands recht zijn voor meer dan 95% aan elkaar gelijk”.

    Duits recht onder de nazi’s was waarschijnlijk ook tegen de 100% gelijk voor Duitsers en Joden, met een paar minimale uitzonderingen voor laatstgenoemden.

    Ook is het DNA van mens en chimpansee voor 96% gelijk…

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  11. HF zegt:

    Deze sharia raad zal er gewoon zonder slag of stoot komen.
    In onze buurlanden is dit al algemeen aanvaard.
    80 stuks in de UK.
    Deze haat imam heeft de Nederlandse islamietjes nu wakker gemaakt.
    Zij zullen dit gewoon gaan eisen.
    Het wachten is op de eerste partij die dit in de kamer zal indienen.
    Ik denk CDA-CU-PVDA-D66-GL en mogelijk ook de VVD.
    In meerderheid aangenomen en klaar is kees, nog voor de winter.

    Ja maar dat kan zomaar niet.
    Ja hoor u moet inmiddels beter weten.
    Verbod op ritueel slachten is afgeknald en gaat er niet komen.
    Boerka verbod, vergeet het maar.
    WIJ ZIJN AL LANG VERLOREN.

    Hoe komt dit dan.
    Simpel, links en de islamietjes hebben een missie, een doel.
    Stap voor stap gaan ze die doelen halen, 3 stapjes vooruit, 1 stapje terug.
    En de autochtone Nederlander doet niets, ziet niets, weet niets.
    Nou hij weet het wel hoor.
    Luister maar om u heen, op internet, in café s, op A7.
    Het gekanker en gescheld is duidelijk te horen en vooral, nou eens pikken wij het niet meer hoor, wij gaan ze pakken, revolutie, enz.
    Maar er gebeurt niets.
    Zie maar het voorbeeld op dit blog.
    De een kankert, de ander weet iets over de grondwet, een ander kent een soera uit de
    koran en weer iemand heeft met een advocaat gesproken.
    Kortom een krioelend mieren nest waar niets gebeurd.
    Ja wachten op 12 September, als de Messias gekozen wordt is het afgelopen.
    Nee mensen want de PVV gaat niet regeren en kan alleen overal tegen stemmen.

    Er is een oplossing om alle problemen in een keer op te lossen.
    Is al door mij voor gesteld.
    Geen enkele positieve reactie of toezegging er aan mee te doen.
    Geen enkel voorstel voor verbetering.
    Alleen, ja maar.
    Gaat u vooral morgen EK kijken en dan op vakantie.
    De islamietjes, links en Brussel gaan in die tijd versneld door.
    Met een beetje geluk hoeven we niet eens meer te stemmen en is alles al geregeld.
    Fijne wedstrijd morgen, o ja, schrijf vandaag nog even hier waarom die sharia er in
    Nederland niet komt, misschien lezen ze het in Den Haag wel.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  12. Chaos zegt:

    Ik zie het probleem niet.

    Ik gun de diep religieuse vrouwen het uitstapje.
    London is best een leuke stad en er na toe vliegen kost helemaal niets met Easy Jet.
    Komen ze ook eens buiten de deur.

    En verder “the pilgrimage” is ook een beetje Islamitische cultuur. Ze hebben er ook alles voor over om na Mekka te gaan. Dit vinden ze ook vast leuk.

    Daarnaast is het ook goed voor het tourisme, voor Schiphol,
    de ticket maatschappijen en ook London vaart er wel bij.
    Toch enig om het Islamitisch Scheidingscentrum van Europa te worden.

    En om alle treuzels uit hun droom te helpen.
    Als een Iman in zijn moskee een scheiding toestemt, dan is die ook geldig voor een moslim. Religieus dan.
    Dus dat is het probleem niet. Dat kan hier allang.

    Je kan religieus trouwen, dus je kan ook religieus scheiden.

    Het probleem is, dat de moslims dan ook nog de burgelijke scheidingskosten moeten maken, zoals iedereen en dat willen ze niet.
    Maar ja anders geen uitkering, geen extra huis en zo voorts.
    Houden zo.Burgerlijk trouwen en scheiden.

    Anders ben zo de tel kwijt, weet je niet wie getrouwd en wie gescheiden is, zit je dik in de polygamie en mag je de afgedankte vrouwen gaan onderhouden, want de Islam kent geen alimentatie.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  13. Moor zegt:

    @ Chaos zegt:
    12 juni 2012 om 18:10

    Anders ben zo de tel kwijt, weet je niet wie getrouwd en wie gescheiden is, zit je dik in de polygamie en mag je de afgedankte vrouwen gaan onderhouden, want de Islam kent geen alimentatie.

    En daar ging dit over: ontwrichting van de samenleving aan de wortel.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  14. Luuks Bonsink zegt:

    Hier ook maar even dan.

    ??
    http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/moskee_schorst_imam_fawaz_jneid_opnieuw_1_651558

    Het moskeebestuur wil hem niet.
    Toch moet hij van de rechter erin.

    Wat is een aan de hand in dit land??

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  15. Luuks Bonsink zegt:

    Rebecca bedankt voor de tip. Ook die andere twee.

    Wanneer ga je weer nieuwslinkjes plaatsen?

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  16. toetssteen zegt:

    Pat Condell:

    http://www.patcondell.com/

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  17. toetssteen zegt:

    @Charles
    Juist en daar ligt nu precies je denkfout. Kun jij me een voorbeeld noemen van wraak als Marie na de wettelijke echtscheiding voor de wet huwt met Johan? Ikke niet.
    Jehova’s getuigen hebben ook een gruwelijk tribunaal, maar idem.
    Maar zij zitten allen vast in Romeinen 13 en dat had Paulus niet zo gek bekeken. Niet in de laatste plaats omdat hij een Romein was.

    Dit ontbreekt volkomen in het islamitische concept en maakt in feite duidelijk waarom Paulus en latere schijverts, het nodig achtten om zich in te passen binnen de wet

    Alzo, met gescheiden paren binnen het katholicisme was weliswaar een stigma op gedrukt, maar men lachte erom, er waren geen sancties en to hell with Rome! Denk spontaan dat dat anders is in islam.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  18. toetssteen zegt:

    @Charles
    Sorry
    Ik had even een object nodig die de voorzet gaf. Het enige waar ik op amendeer is dat wat katholieken zeker nu zo nonchalant afdoen,destijds zwaarwegend was.
    Het is alzo bizar dat men die weg nogmaals wenst te verkennen.

    De rest van uw opmerking hou ik voor gelezen.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  19. toetssteen zegt:

    Nite to all, verdraaide jammer dat het altijd lastig wordt als oostwaarts het zich verwaardigd zich eindelijk eens aan te dienen.
    Bij de weg Charles, daar werkt koffie nog het best.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  20. Chaos zegt:

    @ Charles

    Je hebt gelijk, maar daar hoeven wij toch niet intrappen.

    Ze kunnen wel degelijk hetgeen krijgen zonder dat de Sharia ingevoerd word, daar gaat het toch om.
    En als ze ruzie hebben en ze willen een Imam als bemiddelaar, dan kan dat toch? Ik kan toch ook mijn buurvrouw als bemiddelaar vragen of welke mediator dan ook.

    Je kan bij elke religie hetgeen krijgen, wat ze aanbied.
    De Islam bied scheidingen aan. Dus dat kan je dan religieus doen.
    De katholieken kunnen ook een huwelijk ontbinden, maar dat is voor speciale gevallen.
    Bij de pagan kan je knopen laten binden ( huwelijk) en ook knopen laten verbreken.

    Iemand kan alleen de religieuse ceremonies doen, dan samenleven voor de wet, met een notaris contract desnoods.

    Dus waar is het probleem?
    Het probleem is dat ze hun rechtsspraak “gelijk” gesteld aan het onze willen hebben, met dezelfde status en miauwen, dat het anders niet kan en ze religieus tekort komen.
    Maar dat is niet waar !!!

    Kijk zelfs als ze iemand willen straffen op een manier die hier niet is toegestaan, dan kunnen ze toch ook op vacantie gaan.
    Gaat toch meestal alleen om vrouwen. En dan laten ze deze in een ziekenhuis nog opknappen op onze kosten ook.

    Het is dus puur status. Ja, ze zien hun religie, want die heeft wetten boven ons wet en daarom moet de Sharia tenminste dezelfde status hebben.
    “Wij” moeten de Sharia aanerkennen, daar gaat het om.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  21. toetssteen zegt:

    Chaos
    Samenvattend: religie is wet en de enige wet de ultieme wet. Lees momenteel islam.
    Mja, dat lijkt me werkelijk het startsein voor gelegitimeerde polygamie. Immers je kunt voor de wet scheiden, maar een nieuwe vrouw binnenhalen. Mannenrecht, blijkbaar en vanzelfsprekendheid. Maja dat optellend moeten er dus vier huizen zijn, want achmed mag niet eenkennig zijn.

    Ben ik blij dat ik zo vreselijk saai ben.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  22. Chaos zegt:

    @ Toets

    ja, die duiven zie ik ook vliegen.
    Tenslotte word de nieuwe president van de VS een Mormoon.
    Dus dan moet het helemaal kunnen.

    Trouwens voor iedereen die denkt, dat ik het me uit de duim zuig dat de Sharia ondergronds al lang gaande is:
    http://www.pro-medienmagazin.de/gesellschaft.html?&newsaction=detail&newsid=5491

    Is hier niet anders.
    Onze Moslims komen niets te kort in hun religieuse verlangens.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  23. Moor zegt:

    @ Chaos zegt:
    13 juni 2012 om 04:45

    “Wij” moeten de Sharia aanerkennen, daar gaat het om.

    Mag ik even met u dóórdenken, Chaos, want dat zie ik weinigen hier doen:
    De Sharia als wet erkennen: het Pikken Credo dus.
    De slavendrijver-positie van de man dus, in onder meer: burgerzaken, sexueel geweld binnen huwelijk, overspel, verkrachting en daarmee eerloosheid van de echtgenote —> steniging als toetje op de verkrachting. Segregatie van mannen en vrouwen in alle geledingen van de samenleving: óók op kleuter-onderwijs en basisscholen dus. Bevoorrechting van jongetjes.
    En hoe zit het met de hoeren ? Gewoon als ‘tweede vrouw’ voor manlief, al is het tijdelijk en betaald. Als ega protesteert, krijgt ze zweepslagen op bedekte plaatsen. Heeft iemand daaraan al eens gedacht: de suprematie van de moslim-man in combi met het westerse hobby-sex-circuit ? En wat met een loverboy die zijn sharia-recht claimt ?
    En wat te denken van onze gutmensch-vrouwen-quota in overheid en bedrijfs-leven, in combi met al die opgezwollen-pikkendragers die hun sharia-rechten claimen ?
    Of is het te “inconvenient” voor de meesten, om effe dóór te denken ?

    Hoe lang blijven wij nog “laarmansen” en bagatelliseren de meest extreme moslim-uitingen, omdat zij ons zó absurd en ver-weg lijken ?
    Ja – dat leek de gekke-koeien-ziekte ook, toen zij alleen koeien trof. Totdat zij in de hamburger zat, en Creutzfeldt-Jakob werd.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  24. laarmans zegt:

    Er is niet 1 sharia. De benaming sharia is een verzamelnaam voor een aantal rechtstromingen. De sharia in Saoudie-Arabie wordt anders geinterpreteerd dan die in bijvoorbeeld Nigeria.

    De sharia omvat voornamelijk het familierecht. Ledematen afhakken of stenigen is een zeer extreme vorm van de sharia.

    De sharia zoals uitgevoerd in moslimlanden zal in Nederland nooit gesanctioneerd worden.De overgrote meerderheid van de bevolking is er op tegen.De sharia is nergens voor nodig, want we hebben een adequaat rechtssysteem.

    Wel laat de Nederlandse wet de mogelijkheid open om in een rechtzaak het recht van een ander land, bijvoorbeeld Nigeria, mee te laten spelen.

    Het is in de praktijk een paar keer gebeurd dat de rechter
    de jurisprudentie van een moslim/moslima uit een mohammedaans land heeft gebruikt om recht te spreken.

    Maar nogmaals: dit zijn hoge uitzonderingen die zijn toegestaan in de Nederlandse wet inzake het familie/echtscheidingsrecht.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  25. Moor zegt:

    @ laarmans zegt:
    13 juni 2012 om 11:41

    De sharia is nergens voor nodig, want we hebben een adequaat rechtssysteem.

    Nee, nou ben ik gerustgesteld. We hadden ook een enigszins adequaat zorg-stelsel, vóórdat de halve wereld aan vreemdelingen daarvan mee ging snoepen.
    Verkiezingen in nederland gebeurden ook enigszins bewust, vóórdat een volksmassa van analfabeten en niet-nederlands-sprekenden het rode vakje gingen vullen op de regel die de imam aanwees. Ook dat was nergens voor nodig… of tóch ?
    Woningen waren er altijd tekort, ook voor de autochtonen. Nu zijn er voorrangs-kandidaten legio, die de schaarse woningen die er waren, bezetten. Alleen omdat zij de grens overkwamen, verdween onze woning-voorraad. Nergens voor nodig, of toch wel ?

    Nee, ik ben helemaal gerustgesteld door uw: “als het niet nodig is, gebeurt het niet”. Zoals iemand al opmerkte: “vertrouw je eigen ogen niet, vertrouw Laarmans”.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  26. laarmans zegt:

    Zoals altijd geniet ik van uw cabareteske bijdragen.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  27. Moor zegt:

    @ laarmans zegt:
    13 juni 2012 om 12:14

    Maar goed dan, dat ik niet enkel voor u schrijf.

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  28. kapotte rits zegt:

    TOTALE REMIGRATIE! NU!

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  29. Kath zegt:

    Huh sharia fliker op wij wonen hier in nederland in een cristenland , Als je sharia wild hebben dan vertrek je maar naar het moslim land waar zijn wij hier in gods naam mee bezig , Sharia is zo wat van gevaarlijk nee niet hier dat geeft hier moord en dood slag als dat hier zou komen , nederlanders hou op met al deze ondeug laat nederland zo als het was en is verander hier niets het loopt verkeerd af,

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  30. kapotte rits zegt:

    Waf waf!!

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

  31. de^mol zegt:

    Maurits Berger en sharia:

    Zie “De Sharia-charlatan”:
    http://www.islamofobie.nl/index.php/blog/meer/de_sharia-charlatan_10/

    Eens of Oneens: Thumb up 0 Thumb down 0

Geef een reactie


U moet ingelogd zijn om te reageren. Dit om spam te voorkomen

Top 10 reaguurders

deze maand
  1. LindaB LindaB (93)
  2. Moor Moor (84)
  3. Laarmans Laarmans (71)
  4. Koos Koos (59)
  5. R.A.F R.A.F (29)
  6. Leto 2 Leto 2 (24)
  7. Antivenin Antivenin (6)
  8. Rommedoe Rommedoe (6)
  9. kris kras kris kras (5)
  10. ojajoh ojajoh (5)
Donatie

Events

  • Geen events

Sharia toch nodig!