Geplaatst:: ma, mrt 5th, 2012

Artikel7.nu organiseert NATIONALE KORANVERBRANDING-2012

De kogel is door de moskee: Artikel7.nu organiseert een wellicht jaarlijks terugkerend mega-evenement. Alle Nederlanders zijn uitgenodigd voor de Eerste Nationale Koranverbranding om recht te doen aan het grondwettelijk recht op de vrijheid van godsdienst. Bij het grondwettelijk verworven recht op religie, behoort ook de vrijheid al die religies af te wijzen en die bevrijding passend te vieren. Wie weet wint de grondwet hier ook eens een keer. In Afghanistan is het omgekeerde een groot religieus feest geworden; dus waarom hier niet de feestelijke afwijzing?

Uiteraard is de organisatie in volle gang. Vele sprekers zijn al bereid gevonden als voorganger op te treden voor deze “openluchtdienst” in de aanloop naar het officiële moment van plechtige verbranding. Gedurende het evenement is er gelegenheid tot het toevoegen van korans, bijbels of thora’s aan de brandstapel. Degenen die daarvoor in aanmerking willen komen kunnen zich vanaf nu melden bij de organisatie: koranverbranding04@artikel7.nu.
Indien u niet zelf een koran of ander nonsens-boek heeft om te verbranden, dan zijn deze verkrijgbaar bij de organisatie. U kunt bestellen bij: bestellen@artikel7.nu. De voorraad is beperkt omdat de boekhandel lucht kreeg van het voornemen, bestel daarom tijdig en vermijdt zodoende “nee.” U kunt natuurlijk altijd een u onwelgevallige Donald Duck editie meebrengen: minder spectaculair maar het lucht wel op.

PLAATS VAN HANDELEN: wordt tijdig bekend gemaakt via deze website; vermoedelijk nabij een moskee van kloek formaat;
DATUM: wordt tijdig bekend gemaakt via deze website.

In verband met de vele en zorgvuldige -veiligheids-voorbereidingen is de exacte datum nog niet te geven. De organisatie gaat uit van een datum ergens begin april. Op onze website Artikel7.nu worden belangstellenden op de hoogte gehouden van de voortgang en de precieze datum.

Tot nu: 81 Reacties
Geef je mening
  1. Piet Klont zegt:

    Prima initiatief…
    1 april is vroeg dit jaar.
    Je kunt in elk geval zeggen dat het een uit de hand gelopen grap was.

  2. rose zegt:

    Pas maar op.
    Er zijn vast wel lieden die dit berichtje serieus nemen…
    Spelen met vuur, Art.7 ?

  3. Piet Klont zegt:

    @Rose:
    A7 maakt hiermee enkel zichtbaar wat er broeit in de samenleving. M.a.w. het probleem aan de oppervlakte brengen.
    Daar kan de AIVD alleen maar dankbaar voor zijn want dat is deze instantie nog nooit gelukt.

  4. Piet Klont zegt:

    Overigens, wat kost zo’n achterlijk boek eigenlijk?
    Voor ik tot bestelling over ga wil ik wél weten waar ik m’n vingers aan brand.

  5. Piet Klont zegt:

    Dit nieuws zal zich als een lopend vuurtje verspreiden, olie is niet nodig, hihihi.

  6. N.O.Brains zegt:

    Gewoon elke dag een paar bladzijden van zo’n achterlijk boek uitprinten en daar de open haard mee aanmaken.

    Ben nog opzoek naar een printer die op WC-rollen print.

  7. K.Winkelaar zegt:

    Briljant plan. Maar hoe zit het met de milieuvergunning? Het in het openbaar verbranden van zoveel vuiligheid dat moet haast wel ernstige milieuschade tot gevolg hebben.

  8. Moor zegt:

    @ Piet Klont zegt:
    5 maart 2012 om 11:05

    Ik wil auteurs-royalties – ik had deze grap al eerder :
    http://www.artikel7.nu/ontspanning/open-draad-25-februari.html#comment-13760

  9. Hans zegt:

    Ik heb er toch wat moeite mee om eerst geld uit te moeten geven om zo’n boek aan te schaffen en het dan gelijk op het vuur te gooien. Ik bedoel, het is toch een stukje financiele ondersteuning van de verspreiders van dit soort hatespeech.

    Anyway, 1-april grap of niet, veel succes gewenst. Ik verwacht wel wat nieuwe accounts en mogelijk enkele onplezierige uitingen voor de dag voorbij is…

  10. Breinbrouwsels zegt:

    Je kunt de angel er een beetje uithalen door ook kerstbomen, sinterklaasmijters en zwartepieten ter verbranding toe te laten.

  11. Kapotte Rits zegt:

    Briljant idee om het op 1 april te houden, want iedereen denkt dat het een grap is.
    Ik zal verder zwijgen als mijn toekomstige verbrandingsoven, maar is een ouwe krant ook goed, want die staan tegenwoordig op gelijke laagte met dat gore vod?

  12. Pierre Lebon zegt:

    Mijn open haard brandt eiken stammen van 1 meter. Voordat dat brand, heb ik een hele koran opgestookt.
    Dat redt ik niet!

  13. Tiny zegt:

    Heb hier ergens daadwerkelijk nog een een oude bijbel liggen, kan dat boekwerkje ook direct mee op de stapel.
    Kan zich niemand beklagen over gelijke behandeling.

  14. Piet Klont zegt:

    Moor zegt:
    5 maart 2012 om 12:19

    ‘Ik wil auteurs-royalties – ik had deze grap al eerder :’

    Je hebt een goed geheugen, Moor.
    Al had ik het toen niet gelezen.
    Nu wil ik niet stoken, maar volgens mij klonteren wij aan elkaar als sintels.
    Nee, erger nog, slakken, hahaha…

  15. Piet Klont zegt:

    Kapotte Rits zegt:
    5 maart 2012 om 12:31
    ‘Briljant idee om het op 1 april te houden, want iedereen denkt dat het een grap is.’

    Goedenavond, heer Rits, ook al wakker? (Stook, stoker-de-stook)

  16. Moor zegt:

    gelegenheid tot het toevoegen van korans, bijbels of thora’s aan de brandstapel.

    Kijk, daar gaan we alweer met de begrips-verwarring. Als het om alle heilige boeken gaat, waarom heet het dan Koranverbrandingsdag ?
    PVV heeft toch ook geen “Polenmeldpunt” op het Web gezet, maar een MOE-meldpunt ?

  17. Tiny zegt:

    @ Moor zegt:
    5 maart 2012 om 13:09

    Dat is helemaal waar. maar er stond toch echt nog iets anders bij in het artikel:

    ” U kunt natuurlijk altijd een u onwelgevallige Donald Duck editie meebrengen: minder spectaculair maar het lucht wel op.”

    Dan doe ik direct maar al de mij onwelgevallige edities op de stapel. Scheelt weer een lucifer, bezuinigen toch?

    En dan ben ik dubbel opgelucht. Dat lucht echt op.

  18. N.O.Brains zegt:

    Mogen Nederlandse wetboeken ook op de stapel??

  19. Z-balling zegt:

    Misschien kunnen de bonnenboekjes van onze tobbende cops er ook bij op?

  20. Tiny zegt:

    @ N.O.Brains zegt:
    5 maart 2012 om 13:44

    Zou ik niet doen nog. Met de lettertjes die daarin staan kunnen we bepaalde personen nog eens om de oren slaan.

  21. VOC-mentaliteit zegt:

    Ik stem voor koninginnedag. Kan dat kreng gelijk mee verbrand worden.

  22. Piet Klont zegt:

    Anja Smeulenbelt?
    Wachttorens?

  23. Moor zegt:

    Moor heeft nóg een heilig boekie: Mein Kampf , vinden ze in het oosten ook heilig. Mag die d’r óók op ?

  24. VOC-mentaliteit zegt:

    Tiny, na de revolutie is er nog maar 1 wet. Wie niet voor ons was sterft.

  25. Tiny zegt:

    VOC,

    Als wij dan degenen zijn die over blijven, ben ik het er helemaal mee eens.
    Dan kunnen die gortdroge wetboeken ook mee op de brandstapel, jaagt het fikkie goed aan.

    Ruimt en lucht zo lekker op.

  26. VOC-mentaliteit zegt:

    Die winnen we want we hebben het gelijk aan onze zijde. Nu nog het lef.

  27. Kapotte Rits zegt:

    En dan nog ouwehoeren dat Nederlanders niet creatief zijn!
    Mogen van de dubbele paspoorten de Nederlandse- er ook bij?

  28. N.O.Brains zegt:

    Het archief van de belastingdienst??

  29. Laarmans zegt:

    De grap is dat het geen grap is.

  30. Pierre Lebon zegt:

    Dat zou helemaal mooi zijn. Ik hou wel van een lekkere fik.
    En natuurlijk is het zo, dat als ze gaan janken en moorden omdat er korans worden verbrand, het enige juiste antwoord is: nog meer korans verbranden.

  31. Vederso zegt:

    Iedereen heeft deze video van Answering Muslims vast en zeker gezien, maar hier nog een keer omdat ik ‘m zo geweldig vind.

    http://www.youtube.com/watch?v=ErzxOz3Dzv8

  32. Laarmans zegt:

    Eerst verbranden ze boeken, daarna mensen.Een Duitse dichter, ik meen Heinrich Heine, schreef dit al in de 19e eeuw.Niet wetende dat in zijn heimat zijn woorden een eeuw later werden bewaarheid.De teller bleef staan op 4 miljoen.

  33. F.N. zegt:

    Misschien is het een idee om die korans eerst met reuzel te bewerken. Dan branden ze beter..

  34. Tiny zegt:

    En blijft geweldig!

  35. Laarmans zegt:

    Sommige Amerikanen maken zich wel heel druk om 2,5% van hun moslim-landgenoten.

  36. Piet Klont zegt:

    Laarmans zegt:
    5 maart 2012 om 15:53

    Heino was/is een zanger, sukkel!
    B(L)aarmans ook maar op die stapel, hij zegt ‘t zelf: eerst boeken dan mensen.

  37. Laarmans zegt:

    Vederso

    Democraten en advocaten zijn partners in crime.Obama is een democraat en een advocaat, dus is het Obama bashing cirkeltje rond.Het is verkiezingstijd in Amerika.

  38. Vederso zegt:

    Mr. President, do you think the American people is that stupid, dumb and dull? (video Answering Muslims) Laarmans denkt van wel!

  39. F.N. zegt:

    In de gauwigheid zag ik wel een mooie datum naderen.

    31 maart! Herdenken we gelijk de reconquista/het verdrijvingsedict.

  40. Laarmans zegt:

    Op 31 maart gedenken we dat de zomertijd weer ingaat en herdenken we de wintertijd.

  41. topsporter zegt:

    Toevallig in het verleden op marktplaats zo,n boekje gratis besteld, ik verbrand die onzin graag.

  42. J.T. zegt:

    Voor het verbranden van korans ben ik altijd in. Maar niet op deze manier.
    Een Terry Jones is moediger en eerlijker dan deze organisatoren. Jones houdt het alleen bij de koran, een duivels vod, en heeft het niet nodig om ook Bijbels te verbranden. Dat men ook Bijbels en andere boeken wil verbranden, is pure lafheid en pure verkeerdheid. Met zo’n verbranding wil ik niets te maken hebben.

  43. Angus mcPhart zegt:

    Als de actie bedoeld is als tegenwicht voor de Afghaanse piñata, dan zou de oproep gedaan moeten worden aan analfabeten.

    Verder: prima initiatief. Ik zal een exemplaar van het Arabische Mein Kampf bestellen en in de fik steken!

  44. Tiny zegt:

    @ J.T. zegt:
    5 maart 2012 om 19:08

    Ik zou niet weten waarom het ene sprookjesboek wel en andere sprookjesboeken niet. Zijn allemaal duivelse vodden n.m.m., nou ja, de Donald Duck kan er dan nog net mee door.

  45. observer zegt:

    Hier in het oosten des lands hebben we de traditionele paasvuren, de eerste paasdag, of de avond voor pasen (afhankelijk regio). Is het een en ander niet te combineren?, Tenslotte zijn die paasvuren van oorsprong ook heidens, dus de link ligt er al

  46. J.T. zegt:

    Tiny,
    Dat u niet gelooft in God is helemaal uw zaak.
    Maar op z’n minst zou je met enige algemene ontwikkeling moeten weten dat de Bijbel onze westerse cultuur heeft gevormd.

    “Gij zult niet stelen, doodslaan, liegen, eert uw vader en uw moeder, niet andermans bezit begeren, geen vals getuigenis spreken tegen uw naaste, enz.” Allemaal Bijbelse wetten, waarop de wetgeving in het Westen is gebaseerd. Ook al is men er nu van afgeweken.

    Ik heb helemaal niets op met mensen die niet eens het verschil willen zien tussen de Bijbel en de koran. Die zijn gewoon te dom voor woorden.

  47. Maarten zegt:

    Of alleen de koran, die ook, als ik heb gedaan, gewoon in de grijze afvalcontainer kan, of niets.
    Waarom ik die koran had? Zelf lezen en (ver-)oordelen, niet blind varen op de mening van anderen. ‘t Is een rottig boek. Heel rottig.

  48. Ton zegt:

    J.T. Dus de basisfatsoensnormen hebben we aan de bijbel te danken?

  49. itsmetoo zegt:

    De extreem islamitische organisatie in Nederland die de Jihad voorbereid, neemt deze oproep serieus. Ik ben benieuwd

  50. Piet Klont zegt:

    We hebben Wilders ook aan de bijbel te danken.

  51. Tiny zegt:

    @J.T. zegt:
    5 maart 2012 om 19:31
    Tiny,
    Dat u niet gelooft in God is helemaal uw zaak.
    Maar op z’n minst zou je met enige algemene ontwikkeling moeten weten dat de Bijbel onze westerse cultuur heeft gevormd.
    ____

    U twijfelt aan mijn algemene ontwikkeling? Daar denk ik toch echt andersover. Eveneens aan het door u hestelde efit, dat de bijbel onze westerse cultuur heeft gevormd.
    Dit noem ik een arrogante stellingname.

    “Gij zult niet stelen, doodslaan, liegen, eert uw vader en uw moeder, niet andermans bezit begeren, geen vals getuigenis spreken tegen uw naaste, enz.” Allemaal Bijbelse wetten, waarop de wetgeving in het Westen is gebaseerd. Ook al is men er nu van afgeweken.
    ——-
    Die “geboden” bestonden ten eerste al langer, bestonden en bestaan ook in niet bijbelse samenlevingen. Daarbij is het zo vanzelfsprekend, dat ik daar geen bijbel voor nodig heb.

    Ik heb helemaal niets op met mensen die niet eens het verschil willen zien tussen de Bijbel en de koran. Die zijn gewoon te dom voor woorden.
    ——–

    U wordt bedankt. Maar bij de nonnen is me de bijbel er practisch ingeslagen, kan nog altijd zowel het OT als het NT bijna letterlijk citeren en de koran heb ik bladzijde voor bladzijde gelezen. Flinke klus. Maar alleen omdat ik zo dom ben.

    En vooordat ik het vergeet, u hoeft met mij helemaal niks “op te hebben”. Maar kent u de betreffende bijbelse spreuk hiervoor?

    Weet u, juist u zou geen korans mogen verbranden. Als u dat niet begrijpt, moet u er eens heel diep over nadenken en misschien de bijbel raadplegen.

    Prettige avond wens ik u.

  52. Z-balling zegt:

    Hoe gaat het nu verder? Zijn er ergens depots waar de lorren ingeleverd kunnen worden of sleept iedereen straks zijn of haar eigen vracht brandstof mee?

  53. Tiny zegt:

    correcties: anders over en door u gestelde feit.

  54. Tiny zegt:

    Wij hebben hier ook een groot Paasvuur, twee huizen hiernaast.

  55. Kapotte Rits zegt:

    Wordt dat vuur groot genoeg om dat anti-varkenshok in Rotterdamistan te doven?

  56. J.T. zegt:

    Tiny,
    Misschien dat mijn scherpe veroordeling u er van weerhoudt om Bijbels te gaan verbranden. En met die opmerking had ik niet specifiek u op het oog, maar alle atheïsten.

    Maar het ís dom om uit wraak op de nonnen ‘het kind met het badwater weg te gooien’. Hoe terecht uw afkeer waarschijnlijk ook is.
    Ik heb in mijn jongere jaren ook een tijdje niets willen weten van de Bijbel. Een opstandige reactie op de onoprechtheid van het kerkleven en kerkmensen.
    Totdat ik geestelijk volwassen mocht worden en mocht gaan zien dat de kerk en de inhoud van de Bijbel maar al te vaak twee verschillende dingen zijn.
    Ik denk nog met schaamte terug aan hoe dwaas, verkeerd en onvolwassen ik toen was.
    Want al zijn veel dominees en kerklui vaak nog zulke huichelaars, etters en farizeeërs, het gaat er om wie je zelf bent. Met er tegenaan blijven schoppen, kom je geen steek verder.

  57. Kapotte Rits zegt:

    Ik acht het ook niet zinvol om tegen christenen aan te trappen; die mensen hebben al zo weinig!

  58. wiebenikniet zegt:

    Voor een Islamiet maakt het feit dat u OOK als dekmantel bijbels zult verbranden, geen verschil. U verbrandt bijbels en deze website roept ertoe op.

    Hizb ut Tahrir NL is hier NIET blij mee en zal zich bezinnen op maatregelen.

    http://hizb-ut-tahrir.nl/

  59. Piet Klont zegt:

    @Hizb ut Tahrir NL:
    Maatregelen?
    Een emmer bluswater?

  60. wiebenikniet zegt:

    J.T. als u een beetje rond snuffelt op deze website, zult u al snel zien dat hier een aantal reageerders de vaste kliek beroeps WW’ers is, beginnend na te hebben uitgeslapen tot een uur of 10 a 11 tot diep diep in de nacht. Te weten: Tiny, NO brains, Laarmans, H.Bijl, Pierre Lebon. Piet klont lijkt me meer een gepensioneerde man.

  61. Piet Klont zegt:

    klont met een HOOFDLETTER graag!!
    My name is Klont.
    Piet Klont.
    En indien u 53 schaart onder ‘gepensioneerd’ dan heeft u natuurlijk gelijk.

  62. wiebenikniet zegt:

    Excuus heer Klont, type foutje.
    Uw reacties zijn van degenen die hier erg veel reageren, nog het meest inhoudelijk, vandaar dat ik u wat ouder schatte dan de rest. Ook wijzer trouwens, waardoor de bijstand niet bij u past zoals de rest, ook al heeft u net als de anderen hier zichtbaar veel meer tijd dan de werkenden. Dus gepensioneerd dacht ik.

  63. Piet Klont zegt:

    Het geeft niet, WBIN, ik ben vergevingsgezind en helaas heb ik meer tijd dan mij lief is mbt de PC. Ongelukje, weet u wel.

  64. Piet Klont zegt:

    O, en ach, die anderen zijn heel lieve mensen hoor, de één wat wijzer dan de ANDER (ik noem geen namen hoor, LAARMANS !)maar ze zijn erg betrokken…
    En ik hou van een flinke dosis humor, daar ben ik mee geboren.

  65. wiebenikniet zegt:

    Vreemd, houdt nu het draadje ineens op? heeft men er nu TOCH geen zin meer in, is dit een typisch gevalletje toetsenbord-helden? (IMT)

  66. Z-balling zegt:

    Hmm. Waar zijn ze nu.

    En jij wiebenikniet, jij verbrandt geen smerige boeken – in dit geval korannnetjes- omdat een clubje apen dat niet wil?
    Of is er een andere reden?

  67. Z-balling zegt:

    Zelfs wiebeniknietisernietmeer.

  68. Pierre Lebon zegt:

    Maakt U zich geen zorgen over het ontsteken. Ik sta er met een traditionele vlammenwerper, modelletje Pacific 1944.
    Als je er kuddes Japanners mee kan verdampen op Palau, dan is een stapel korannetjes geen enkel probleem.
    Het kleeft en het brand formidabel, dus heel effectief.

  69. Kapotte Rits zegt:

    ;) Z-b

    Die is hier nooit geweest, ik heb niks gezien!

    Investering versus rendement, weet u wel.

  70. Tiny zegt:

    @ wiebenikniet zegt:
    5 maart 2012 om 21:33

    O.a. Tiny is een beroeps WWer, die tot 11.00 uur in bed ligt.

    Voor WW geb ik altijd wel betaald, maar nog nooit van “genoten”. Tevens staat Tiny om zes uur ‘s morgens naast het bed, 7 dagen per week, maakt niet niet hoe laat ze naar bed is gegaan. Voor velen hier geldt, zoals ook voor mij, dat de werkzaamheden op de dag het meestal niet toelaten een discussie te voeren, dat gebeurt dan laat en later. Gaat wel ten koste van de broodnodige nachtrust maar dat is het waard.

    Mensen in hokjes plaatsen zonder ze te kennen is niet bijster intelligent.

  71. Tiny zegt:

    @ Kapotte Rits zegt:
    5 maart 2012 om 20:42
    Wordt dat vuur groot genoeg om dat anti-varkenshok in Rotterdamistan te doven?

    Er wordt het hele jaar hout verzameld, die bult is al huishoog en enorm breed/lang. Als dat eenmaal brandt is het soms gewoon eng naar gelang de wind staat. Je voelt hier gewoon de hitte. We hebben er zeker drie dagen plezier van totdat het een beetje gedoofd is. Dus anti-varkenskot zou tot as worden.
    Maar hoe krijgen we het hier, of onze paasbult daar.

    @Wbin
    “Hizb ut Tahrir NL is hier NIET blij mee en zal zich bezinnen op maatregelen”

    Hen wacht dan een zeer warm welkom. Buiten de reuze fik hebben we BBQ met veel Bratwurst, Schnaps, Wein en Bier.
    Het flesje Coko Zero is alleen voor mij. En nog wat dingen die knallen.

  72. N.O.Brains zegt:

    Haha, ik in de WW. Zou ik best willen.

  73. Caesar Lion Cachet zegt:

    LS…

    Doe de bijbel er ook maar bij. Tenzij de titel wordt omgedoopt tot: Het Grote Sprookjesboek. En wel ongecensureerd en compleet…

  74. VOC-mentaliteit zegt:

    J.T. je kunt stellen dat voornamelijk het afzetten tegen Christendom onze huidige cultuur heeft gevormd.

    Koran verbranden en daarna alle andere boeken die als absolute waarheid verkocht worden. Zeker als deze onbewijsbaar zijn.

  75. de jodelende neger zegt:

    In bijgaande clip wordt de Koran gekruisigd en daarbij nog met vuur gemarteld.
    En: ‘If the thing does get on fire, you spit on it or urinate on it’, zodat de Koran nog wat verder gefolterd kan worden.

    Ach ja, hoe haat tegen de Koran in Koranachtig denken, dus in dezelfde mallotigheid, kan ontaarden. Misschien wil dit filmpje daar juist voor waarschuwen.

  76. Martien Pennings zegt:

    Eerst even wat ik ronduit dom vind:”Gedurende het evenement is er gelegenheid tot het toevoegen van korans, bijbels of thora’s aan de brandstapel.”
    En waarom ik dat dom vind ga ik niet wéér uitleggen.

    Voorts.
    Het zal wel ‘n één-april-grap zijn, want het is natuurlijk nogal raar dat de precieze datum nog geprikt moet worden en bovendien zouden er anders toch wel een páár van die “veel sprekers” zijn genoemd die op het festijn zullen optreden.

    Ik heb ooit in een analyse http://bit.ly/gUYxVm van antisemitische domkop Thomas von der Dunk dit gezegd:

    “In de logica van Dunk heeft een rechter die de maffia de oorlog verklaart – en de islam is niks anders dan georganiseerde maffia – het aan zichzelf te wijten als hij kapot geschoten wordt. Waarbij aangetekend dient te worden dat Wilders niemand wil liquideren en alleen diegenen die de maffia-ideologie bewust willen blijven aanhangen, wil terugsturen naar landen waar dat soort maffiosi staat en maatschappij beheersen. Kortom: dit is de totale pervertering, want de islam is natuurlijk barbaars vanuit zichzelf en niet omdat Wilders dat zegt. Op het moment dat die dominee in Amerika die Koran verbrandde heb ik het voorspeld:

    “Dort wo man Koranen verbrennt, verbrennen die Koranverehrer auch am Ende Menschen.”

    Twee weken later werden er in Afghanistan VN-medewerkers de strot afgesneden vanwege de verbranding van dat diep-primitieve haatboek. (4) Dunks moraal-acrobatiek doet denken aan die van een collega-kunstkwast, Alexander Pechtold (ze hebben beiden specialisatie kunstgeschiedenis). “U bent een bange man!”, riep Pechtold tegen Wilders in een debat in de Tweede Kamer. Dat kan je van Pechtold inderdaad niet zeggen, een dapperder Wilders-bevechter is nog niet gevonden of het zou Dunk zelf moeten zijn.”

    Tsja, Koranverbranding.
    Er valt wat voor te zeggen.
    Vooral zoals Ann Barnhardt het doet: http://bit.ly/ezFUVR

  77. [...] Nederlandse wet. Dus dacht het weblog artikel7.nu dat het wel een lucratief idee was om een "Nationale Koranverbranding 2012" te gaan houden. Dit in het kader van de "vrije meningsuiting". Om politiek-correct [...]

  78. toetssteen zegt:

    @Pennings
    Mjah, dat zou de grootste lol aller tijden zijn: vdDunk versus Wilders. Benodigd zijn dan drie onafhankelijke rechters…, vergeet het maar. Goed, we plukken ze lukraak!
    Eddy Terstall (hangt ie uit? Brend…. krrgggggg tuigje brak ze gaan links uit de flank, Hé vergeet Keynes niet, Hegel en Marx!!!

Geef een reactie

Artikel7.nu organiseert NATIONALE KORANVERBRANDING-2012