
Open Draad, Cafe, Koffiehoek, Lounge, Speakerscorner………………..
………..noem het hoe u het noemen wilt! Hier kunt u buiten het kader van specifieke artikelen zeggen wat u te zeggen heeft. Tips, roddels, interessante linkjes, een belangwekkend filmpje, wij zien ze hier graag.
En graag hier
0
0
Jahaaa
1e !
Mag ik de bezoekers hier eens oproepen om te reageren op een artikel op een andere website, DDS ?
http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/04/slachtofferen-ssers-gaat-veel-te-ver
Ik heb daar al gereageerd.
andere vaste bezoekers van deze site ook.
Vraagje,
wie van de reageerders hier is er wel eens een tijdje in een echte oorlog geweest ?
Blauwhelm ?
Soldaat ?
Hulpverlener ?
Anders ?
Ik ben er wel benieuwd naar.
Eens of Oneens:
0
0
truste Tiny
Lees het morgen maar, ik vertel het je nu alvast even.
Ik nodig jullie uit om op DDS te reageren omdat ik me suf zit te ergeren aan dat goedkope gemoraliseer van scribent Pauline op DDS.
Niet dat ik nu direkt de SS wil verdedigen, die hebben echt vreselijke en gruwelijke dingen gedaan.
Zelf was ik dienstplichtig in 1983
toen ben ik gevraagd om een beetje de blauwhelm uit te gaan hangen bij UNIFIL. Omdat ik toen al wist dat een beetje steun van de overheid niet te verwachten viel voor onze Jannen en er voor ons een verbod op schieten was heb ik bedankt voor de feestelijke eer.
Ik maakte kennis met de oorlog in 1995 in Joegoslavië. Ik was daar het hele jaar van januari tot december op 2 weekjes verlof na. Ik was daar als burger, werkte voor een Amerikaans bedrijf als civil engineer en ondersteunde de blauwhelmen van UNPROFOR. Ik hoefde geen wapen te dragen, ik was civil engineer. Ik bevond me in Kroatie een paar honderd kilometer van Srebrenica in een streek die de Krajina heet. Wel in de tijd van dat collectieve trauma dus, en in de buurt maar was er niet bij betrokken.
Het was echt een leerzaam jaar, het heeft mijn kijk op oorlog & vrede diepgaand bepaald.
Onder druk word alles vloeibaar word wel gezegd, en als alles is uitgekristalliseerd is het makkelijk determineren welk kristalletje zich waar bevind. Laat ik het daar maar op houden.
Mijn ervaring daar is in elk geval tegengesteld aan wat de communis opinio hier is over die Balkan oorlog.
Dan ettert hier nog die toestand met Milosovic, Mladic en Karadzic na vanuit Den Haag.
Tsja
wat die hebben uitgevreten mag dan niet zo fraai zijn
dode mensen en verschroeide aarde en zo
gruwelijk.
Je mag rustig weten dat ik vind dat ik vooral Milosovic helemaal geen onmens vind. Ik zal wel info hebben ofzo wat hier minder bekend is maar wat me vooral is bijgebleven van dat proces was dat ook de aanklagers hem weinig konden maken. Het hielp natuurlijk dat hijzelf jurist was maar hij wist wel alle aantijgingen vlijmscherp te fileren a-la Moskovitsch in het Wilders proces.
Vandaar dat hij vroegtijdig overleden is denk ik wel eens want vrijspraak zou erg slecht uitkomen bij onze antifascisten a-la Relus ter Beek die posthuum nog hun Srebrenicatrauma moesten verwerken.
Het stoort me gewoon dat op DDS weer eens gedaan word alsof het allemaal zo simpel is
wij zijn goed
jullie zijn fout
Zo simpel ligt het helemaal niet.
Wij weten nu dat de SS heel foute dingen gedaan heeft
tot zover kan ik het nog volgen.
Wat er dan allemaal weer aan conclusies verbonden word aan die wetenschap over foute en goede mensen
dat stoort me.
Helemaal als het van mensen komt die opiniemakers of journalisten zijn die geen kennis hebben van de staat van oorlog in het algemeen.
De SS was slecht en deed gruwelijke dingen, daarom mogen mensen die daaraan begonnenvanuit een overtuiging daar goed aan te doen nooit meer in hun menselijke context gezien worden, dat is een tokkie onderbuik mening.
Ik geloof gewoon niet dat mensen die zich vrijwillig opgaven voor de dienst daar de gedachte bij hadden van : zo, nu gaan we eens fijn een hoop onschuldige en ongewapende burgers vermoorden. Dat gaat er bij mij niet in.
Ik geloof eerder dat ze wilden vechten voor waarden die destijds als salonfähig gezien werden. Tegen het bolsjewistische monster enzo, en tegen het zionistische gevaar, dat ze gemobiliseerd werden tegen ontmenselijkte zaken. En dat je zo in een positie gebracht werd dat als je de volle implicaties van je keuze begon in te zien dat de enige weg terug bestond uit den dood. Dat is de dynamiek van de oorlog. Voor de leiders zowel als voor de volgers.
Erg tragisch dat zulke inzichten niet besproken mogen worden, 4 mei is er een goeie dag voor.
Helemaal tragisch dat zulke goedkope demagogie nog eens extra over de internets rondgetoeterd word door iemand waarvan ik vermoed dat ze nog nooit een oorlog van dichtbij gezien heeft.
Eens of Oneens:
0
0
‘Het is heel goed dat Geert op de rem trapte’
Dat Griekenland een fenomenale schuldenlast wordt kwijtgescholden, terwijl het almaar bezuinigende Nederland geen seconde adempauze krijgt, tart elke logica en gevoel van rechtvaardigheid.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6250/Nausicaa-Marbe/article/detail/3246954/2012/04/27/Het-is-heel-goed-dat-Geert-op-de-rem-trapte.dhtml
Eens of Oneens:
0
0
Volkert van der Graaf kan mogelijk op 6 november al op proefverlof. De moordenaar van Pim Fortuyn valt nog onder een oude regeling en kan zodoende al achttien maanden voor zijn vrijlating met verlof.
Van der Graaf komt ook in aanmerking voor een lang verlof van maximaal zestig aaneengesloten uren. Vanaf 2013 wordt dat ingekort naar maximaal 24 uur.
(Telegraaf)
Eens of Oneens:
0
0
@ Marcel,
Ik vond toch al dat we op de Balkan aan de verkeerde kant stonden.
Heb enige tijd geleden het boek Ratko Mladic Tragic Hero gekregen maar helaas te weinig tijd om te lezen.
Eens of Oneens:
0
0
De bootvluchteling Abu Kurke Kebato (23) en zijn echtgenote Seena Tafse Mohammed (21) hebben van minister Gerd Leers van Immigratie, Integratie en Asiel een verblijfsvergunning gekregen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12012013/__Ethiopir_mag_blijven__.html
Eens of Oneens:
0
0
@Marcel
Heb ooit geprobeerd me op DDS te registreren maar de site kan kennelijk niet met Firefox overweg of ik heb mijn beveiligingsinstellingen te strak staan voor die site (nergens anders problemen), dus dat is niet gelukt.
Maar gezien het niveau van de artikelen daar en de consequente dommigheid van reageerders die niet wensen te discussiëren maar wel te sneren heb ik het maar zo gelaten. De enige die de moeite van het lezen waard is daar is Joost Niemöller. Al was het maar omdat Joost meestal probeert wel een balans te vinden, en niet eenzijdig te dwepen of mee te huilen met de wolven in het bos.
Aan de duimpjes bij reacties van bv. Toets en Caroline valt af te lezen dat de meeste bezoekers wel op de ‘rechtse’ lijn zitten, maar de auteurs leren niks bij en debiteren in een volgend artikel vrolijk weer dezelfde dommigheden die al eerder onderuit geschoffeld zijn.
Waste of time, dus, en ik kom er zelden meer. Zoals gezegd, hooguit om te kijken of Joost nog iets zinnigs heeft geschreven. Pauline, Esther, die Van der Galiën, man, man, wat een droefenis.
Wat oorlog betreft: die gaan we meemaken, vrees ik. Burgeroorlog. De overwinnaar schrijft de geschiedenis en meestal klopt daar weinig van, als je factfinding belangrijk vindt, tenminste. Dat geldt voor WOI, WOII, Srebrenica, en alle andere oorlogen.
Telltales zijn ‘feiten’, die na de oorlog als ijzeren wet worden gepresenteerd maar onder druk van kritiek steeds meer teruggenomen worden omdat ze onmogelijk vol te houden zijn. Kijk alleen maar naar de holocaust, waar de ‘menselijke zeep’ en de ‘menselijke lampenkappen’ officieel zijn teruggenomen, alsmede alle claims over gaskamers in kampen die niet in het oostblok lagen.
Aan Auschwitz wordt nog steeds star vastgehouden, maar de vragen van bv. David Cole worden nooit beantwoord, slechts weggehoond. De overwinnaar kan natuurlijk moeilijk gaan toegeven dat de vele (honger-)doden in de kampen aan het eind van de oorlog werden veroorzaakt door de bevoorradingsblokkades door die overwinnaar. Nog even los van de tyfus-epidemie, aan de bestrijding waarvan veel is gedaan door de Duitsers.
Natuurlijk blijft het slecht en erg, maar ik zou denken dat de naakte feiten erg genoeg zijn, zonder aangedikt te hoeven worden. De verliezer dient echter gedemoniseerd, de onwelgevallige dient als onmens en lager te worden geportretteerd. Wie daar bezwaar tegen maakt wordt onmiddelijk als collaborateur weggezet, als iemand die de horror wil vergoelijken. Maar dat is dus bullshit.
In afgeslankte vorm zien we datzelfde gedrag nu nog steeds ter linkerzijde van het spectrum: vrijheid van meningsuiting is een groot goed, zolang het de linkse belangen dient. Wie afwijkt van die norm zal het bezuren. Zie de PVV, Geert zelf, eerder uiteraard Pim, en daarvoor Janmaat. Er is een patroon. En dan vergeet ik nog Gregorius Nekschot, en Theo van Gogh. Er zijn veel meer voorbeelden.
En dat fotorolletje over Srebrenica, hè? Geen weldenkend mens accepteert het quatsch-verhaal van defensie. Daar stond iets op dat nooit bekend heeft mogen worden, en het getuigt maar weer van de goedgelovigheid van de gemiddelde soldaat dat hij zo’n rolletje aan de staat geeft ter ontwikkeling. Ik zou ermee naar de 1-uur fotoservice zijn gegaan, maar ja, ik ga dan ook niet voor het leger werken.
Eens of Oneens:
0
0
Het volgende videotje is ook interesant Het begint pas na zo’n 1.40 minuten, dus even gedult opbrengen als het kan.
SECRETS OF NATIONAL SOCIALIST GERMANY
Eens of Oneens:
0
0
@Aryan
Als na het bekijken van uw link iemand nog twijfelt of Hitler socialist (links, dus) was dan houdt het echt op.
Verklaart ook meteen de hyperinflatie in Nazi-Duitsland. Gratis geld is immers waardeloos.
En het laat zien waar we met de Kunduz-coalitie heen gaan.
Eens of Oneens:
0
0
De spaarrente daalt en de hypotheekrente stijgt. Fantastisch hoor zo een Staatsbank.
http://www.rtl.nl/components/financien/rtlz/nieuws/2012/17/abn-amro-verdubbelt-opslag-op-variabele-hypotheek-van-1-naar-2.xml
Eens of Oneens:
0
0
Vreemd, ik lijkt niet meer te kunnen reageren.
Raar verhaal.
Edit: en nu dus weer wel
Wat ik dus in Hartman’s draad wilde posten: Tiny: tja, de EU (diepe zucht…).
Ik zie Europa als een winkelstad, met allerlei verschillende winkeltjes en speciaalzaakjes. Leuk, gezellig en voor elk wat wils.
En uiteraard met een winkeliersvereniging, die zorgt voor wat promoties, voldoende parkeerruimte, enzovoort.
Nu heeft die winkeliersvereniging de macht gegrepen, om er een groot warenhuis van te maken. De voorheen zelfstandige winkeliers worden afdelingschef, goedkoop personeel uit verre steden wordt ingehuurd, en terwijl de winkeliersvereniging de centen telt is het winkelend publiek steeds ontevredener.
Maar goed, die vergelijking wordt binnenkort nog wel eens als artikel gepubliceerd.
Eens of Oneens:
0
0
@Tiny 11:59
Wellicht ten overvloede, en u suggereert niet dat ik het bagatelliseer, maar u maakt een uitzondering over wat ik schreef over de kampen:
Niemand bestrijdt dat het horror was, onmenselijk, waarschijnlijk zelfs nauwelijks voorstelbaar. En inderdaad ging het om veel meer mensen dan alleen joden. Ik geef ook aan dat revisionisten als collaborateurs bestempelen onzin is.
Maar als u bv. de walgelijke TV-show van Phil Donahue met David Cole bekijkt dan blijkt de agenda. Alleen al uit de bejegening van Cole en de andere gast. Maar dan: Een officiële holocaust geleerde heeft net in het ‘debat’ toegegeven dat het lampenkappenverhaal inderdaad een
leugenvergissing is geweest, die is rechtgezet. Vervolgens komt er een ex-kampslachtoffer aan het woord die hysterisch krijsend vertelt dat ze die lampenkappen zelf gezien heeft. En de wetenschapper zit instemmend te knikken. Als het niet zo in-triest was zou het komisch kunnen zijn. Cole loopt uiteindelijk ook weg, een serieuze discussie blijkt niet te voeren.De officiële holocaust documentatie geeft ook aan dat 95% van het Zyklon-B bestemd was voor ontluizing (vanwege die tyfus) en slechts 5% voor het vergassen van mensen. Los van het feit dat Zyklon-B voor dat laatste niet echt geschikt is is het nogal merkwaardig dat men zoveel moeite doet om mensen in leven te houden terwijl ze bestemd zouden zijn om vergast te worden. De logica klopt niet. Die docu van Cole uit mijn vorige post is echt zeer indringend, en stelt hele goede vragen.
Mijn punt was dat er geen enkele reden is voor deze leugens, anders dan propaganda en het aankweken van intense haat. Alsof de werkelijke horror niet voor voldoende afkeer zou kunnen zorgen.
Eens of Oneens:
0
0
@Hartman
Ik heb een tijdje terug eens een link van u afgekeken aangaande die Poolse kampen. Echte antwoorden kwamen niet, maar grote vraagtekens waren er te over.
Dat zou alzo eens echt en heel grondig uitgeplozen moeten worden.
Maar aangenomen dat de tyfus de grootste killer is geweest. (Een niet zo dwaze aanname, want de grootste killer in vroeger tijden onder soldaten was niet de vijand, maar de tyfus, de cholera, de pest, enzovoort.)
Wat was de grootmoefti van Jeruzalem indertijd dan van plan met zijn bestelling voor mobiele gaskamers?
En dan ga ik ervan uit dat die informatie juist is. Gezien zijn uitspraken en zijn handel en wandel op de Balkan, denk ik in elk geval niet dat hij de joden gunstig gezind was.
Eens of Oneens:
0
0
Nobelprijswinnaar economie Stiglitz: ‘Europa is bezig met zelfmoord’
De topeconoom denkt dat uiteindelijk van de eurozone een kleine romp zal overblijven, bestaand uit Duitsland en Nederland en Finland.
http://www.welingelichtekringen.nl/20703-nobelprijswinnaar-stiglitz-europa-is-bezig-met-zelfmoord.html
Eens of Oneens:
0
0
Rebecca
Dit is het originele artikel:
http://www.bloomberg.com/news/2012-04-26/stiglitz-says-europe-is-headed-to-suicide-on-austerity.html
Wat staat daar nog meer?
“Youth unemployment in Spain has been at 50 percent since the crisis in 2008 with “no hope of things getting better anytime soon,” said Stiglitz, who is a professor for economics at Columbia University. “What you are doing is destroying the human capital, you are creating alienated young people.”
Eens of Oneens:
0
0
toetssteen zegt:
27 april 2012 om 15:38
Linkje stond ook onderaan het stuk, maar toch bedankt !
Eens of Oneens:
0
0
Ja en dan deze nog:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Economie/337189/Standard-Poors-verlaagt-kredietwaardigheid-Spanje.htm
S&P….? Dat waren toch die lui die verdachte pakketjes lekker naar Europa liet sluizen? Helemaal in orde lui, als je ze opent explodeert de inhoud, dat dan weer wel.
Eens of Oneens:
0
0
@Rebecca
Ik doelde op dat er in het origineel nog meer stond dat helaas door Welingelichte Kringen niet vertaald is. De reden voor dat verzuim kan m.i. niet zijn omdat het niet veelzeggend is.
Ik las ook dit, waar ik het overigens maar voor een deel mee eens ben:
“To push for growth, European leaders could refocus government spending to “fully utilize” institutions like the European Investment Bank, introduce taxes to improve economic performance and use balanced budget multipliers, he said.”
Mijn tenen bleven figuurlijk haken achter de woorden introduce taxes to improve economic performance.
Eens of Oneens:
0
0
Dus Stiglitz denkt dat Spanje er wel boven op komt door meer uit te geven en meer schulden te maken? Lijkt me naief. Spanje moet de concurrentiepositie verbeteren, dat doe je niet door jezelf diep in de schulden te steken.
Eens of Oneens:
0
0
@Frans
Hoe verzint een econoom, een nobelprijswinnaar het?!
Elke huisvrouw van het oude stempel zou al op haar voorhoofd tikken.
Eens of Oneens:
0
0
@TWN
Ik kon hem niet in overeenstemming krijgen met de aanhef van het artikel. Wat de man voorstelt is nota bene juist de oorzaak van veel ellende.
Eens of Oneens:
0
0
@Piet
Ik schreef ook: Er zijn veel meer voorbeelden. Maar rond k..dag had ik Erwin inderdaad wel even mogen noemen. Volgens mij de enige Nederlander die een jaar in de bak heeft gezeten maar niet gestraft werd…
Eens of Oneens:
0
0
@hartman 14:21
“anders dan propaganda en het aankweken van intense haat.”
Er was nog een doel, de joden moesten naar de eigen staat toe vertrekken, daarbij een continu excuus generen voor first strike acties vanuit het oogpunt van zelfbescherming.
Van de begin van de weimar, de vrede van versailles, de ondertekening van de balfour verklaring, de opdeling van palestina in (trans-)jordanie en israel in 1923 en de onderhandelingen om israel daarna weer op te delen in een islamitisch en joods gedeelte. Achteraf is het altijd makkelijker om stupiditeiten aan te merken, maar dit gedeelte van de geschiedenis is zo absurd, dat het niet als stupiditeit kan worden aangemerkt, slechts als doelbewust en crimineel.
Aangezien het in twijfel trekken van de holocaust en het totaal aantal joodse slachtoffers bekritiseren verboten is. Kan ik alleen de volgende optelsom maken, mensen moeten zelf maar kijken of er fouten in de berekening zit.
Na de oorlog werd er gesteld dat er 6 miljoen joden waren vermoord, 4.5 miljoen daarvan zouden in auschwitz het leven hebben gelaten.
dus 4.5 miljoen plus 1.5 miljoen op andere plaatsen maakt totaal 6 miljoen.
Inmiddels word er gesteld dat er niet meer als 1.1 miljoen joden in auschwitz verbleven hebben dus
1.1 plus 1.5 miljoen ergens anders is totaal 6 miljoen.
Wat mij betreft zijn deze berekeningen identiek, de einduitkomst hetzelfde en ben ik op geen enkel moment het totaal van 6 miljoen joodse slachtoffers aan het bekritiseren. Wel ben ik van mening dat het rekenstelsel wat wij kennen, dus duidelijk feitelijk niet correct is en dat er dus nieuwe rekenmethodes moeten worden ontworpen, aangezien de casus duidelijk laat zien dat de huidige mathematische systematiek is weerlegd door de feiten zoals zij zijn gepresenteerd rond de holodinges(deze laatste allinea is bedoeld als zijnde disclaimer…)
Eens of Oneens:
0
0
de fascist opstelte heeft zijn zin de bloedhond
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12012290/__Wietpas_mag_van_rechter__.html
Eens of Oneens:
0
0
Nite mensen.
Eens of Oneens:
0
0
Sorry maar ik moet ook nog af en toe werken.
Zag net de herhaling van P&W van gisteravond. Wat een zooitje debielen, die lul van de Telegraaf voorop.
Eens of Oneens:
0
0
Mohammed manipuleerde Koran
door Geert Wilders
http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/04/mohammed-manipuleerde-koran
Eens of Oneens:
0
0
@TWN
“Wij zijn nu naar de Xenos. Waxinelichtjeshouders kopen voor koninginnedag”
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/04/om_dictatuurt_website_kapot.html
Eens of Oneens:
0
0
@ TWN zegt:
27 april 2012 om 18:09
Werk blijft er altijd, maar of je ervoor betaald krijgt ??
Eens of Oneens:
0
0
@ TWN
Alleen maar Nederlandse neem ik aan?
Eens of Oneens:
0
0
Poll op Else4, waar overigens een waardeloze column van Wynia staat:
Wat is beste naam voor bezuinigingsakkoord VVD, CDA, D66, GL en CU?
a) Het Kunduz-akkoord
b) Het Wandelgangenakkoord
c) Het Lente-akkoord
d) Het Flitsakkoord
Typisch weer de makke van verkiezingen, want je moet het doen met de geboden opties, al staat het juiste antwoord er niet bij. En dan stem je dus niet!
Wat suggesties:
- Het Zelfmoord akkoord
- Het Lemmingen akkoord
- Het Fuck-de-Arbeider akkoord
- Het Weg-met-Ons akkoord
- Het Lekker-puh-wij-hebben-Wilders-genaaid akkoord
- Het Europa-buk-ik-diep-genoeg? akkoord
Roept u maar…
Eens of Oneens:
0
0
@Tiny
Ik begrijp (en respecteer) dat u er zo min mogelijk meer aan herinnerd wilt worden. Desalniettemin staan de vragen van Cole als een huis, en blijven de antwoorden weg.
Cole heeft zelfs moeten onderduiken, omdat hij door nota bene een joodse organisatie is bedreigd… Duidt meestal op onwelgevallige vragen, waar het antwoord niet op gegeven of zelfs maar onderzocht mag worden.
Immers als alles aantoonbaar waar is, dan zet de criticus toch alleen zichzelf voor gek?
Dat duidt dus weer op politieke belangen, die niet noodzakelijk door de werkelijkheid gediend worden (uiterst zelden, zelfs).
Eens of Oneens:
0
0
@TWN
U vergeet John Leerdam nog. LOL
Eens of Oneens:
0
0
@Hartman
Talibanakkoord leek me wel toepasselijk.
Eens of Oneens:
0
0
Overigens wel weer een uitstekende column van Paul Lieben, daar.
Eens of Oneens:
0
0
Hoi, hoi, P&W vanavond :
Het ‘Kunduz-trio’, Alexander Pechtold, Jolande Sap en Arie Slob over historische akkoord.
Eens of Oneens:
0
0
@Hartmann
Het Befehl-ist-Befehl-akkoord?
Eens of Oneens:
0
0
Punten voor Jiep en Tiscali.
Alleen waarom nou weer Hartmann, Tiscali?
Eens of Oneens:
0
0
Waarde heer Hartman het is dat u mij daar nu op wijst. Ik zal mijn leven beteren. Overigens idd een goed stuk van die Lieben. Die Afshin Ellian is volledig de weg kwijt. Jammer.
Eens of Oneens:
0
0
Meestal houd ik me aan de stelling “er iets niets nieuws onder de zon”.
Maar bij mijn weten is er in de geschiedenis nooit eerder zoiets knulligs en nooit zo’n verachtelijke en veraderlijke opdracht uitgevoerd op deze schaal.
Maar ik ben nog jong hé.
Ik hoop dat het uiteindelijk een soort van “Haman akkoord” zal blijken te zijn.
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=haman&source=web&cd=1&ved=0CDMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fnl.wikipedia.org%2Fwiki%2FHaman&ei=0P2aT8HkHuHP4QS_ut2pDg&usg=AFQjCNG5mVPoQ8nesQ3Qn9_OAaIDi6ATSw
We hebben het hier even over katers en onverbloemde meningen. Deze opmerking duikt telkens op wanneer iemand te ver dreigt te gaan omdat het even niet naar zijn of haar zin gaat.
Maar het lijkt me een normale en bovendien zinnige reactie om op deze manier stoom af te blazen.
De boog kan niet te lang overgespannen staan en je leest dan ineens wat de persoon werkelijk denkt. Ook doe je er niemand kwaad mee. Gezonde zaak lijkt me.
Zelfs onze Rutte doet het.
Zal eens wat eens wat moppen tussendoor strooien.
Mag dat nog?
Eens of Oneens:
0
0
@Luuks
Ik hou alleen van waar gebeurde moppen, geen namaak.
Eens of Oneens:
0
0
Verwacht niets, dan heb je altijd genoeg.
Eens of Oneens:
0
0
Zo komen Willem en Max aan hun vilaatje.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3247340/2012/04/27/Beruchte-drugsbaron-wist-door-te-dringen-tot-Oranjes.dhtml
Eens of Oneens:
0
0
Zo komen Willem en Max aan hun vilaatje.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/wimlexmaximadrugbaronfototelevaagWKzuidafrika.html
Eens of Oneens:
0
0
Luuks Bonsink zegt:
Je reactie is in afwachting van moderatie.
27 april 2012 om 22:40
Zo komen Willem en Max aan hun vilaatje.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3247340/2012/04/27/Beruchte-drugsbaron-wist-door-te-dringen-tot-Oranjes.dhtml
Eens of Oneens:
0
0
Piet Klont zegt:
27 april 2012 om 22:38
Maar het meest nog van mop Klont.
Af en toe zit ik me te bescheuren wanneer je weer eens droog uit de hoek komt.
Zoals laatst, toen je met je wieltjes onder je kussen ging slapen.
Eens of Oneens:
0
0
Problemen met de overheid?
http: http://www.nationaleombudsman.nl
Eens of Oneens:
0
0
Minister De Jager heeft de brief met daarin het akkoord naar de Tweede Kamer gestuurd.
http://static3.volkskrant.nl/static/asset/2012/concept_stabiliteitsprogramma_1__152.pdf
Om de doorstroming op de woningmarkt te verbeteren, wordt de overdrachtsbelasting op
woningen permanent verlaagd tot 2%. Dat draagt bij aan langdurige zekerheid op de
woningmarkt en lagere financiële risico’s. De maatregel wordt gefinancierd uit de afschaffing
van de onbelaste reiskostenvergoeding, inclusief het onbelaste privégebruik van lease-auto’s.
Dit bevordert dat mensen dichterbij hun werk gaan wonen en vermindert de milieu- en
filedruk.
Lekker solidair.
Moet nog gebeuren, Rebecca.
Eens of Oneens:
0
0
Verder in de brief van jankeez.
Een fiscaal vergroeningspakket zal worden voorgesteld, onder meer om het gebruik van
fossiele brandstoffen te beperken door het zwaarder belasten van energieproducten. Het gaat
dan om de aardgasheffing, kolenbelasting, rode diesel, leidingwater, eurovignet (totale
opbrengst 890 mln). De accijnzen op alcohol, tabak en frisdrank worden verhoogd (625 mln).
Wat verdrietig allemaal.
Eens of Oneens:
0
0
Naar verwachting zal de economische groei in
2012 uitkomen op –¾%,
2013 op 1¼%
zowel 2014 als 2015 op 1½%
Zijn vette boddy misschien, de onze vooral niet.
Eens of Oneens:
0
0
Gelukkig daalt de olieprijs de komende drie jaar, aldus heeft jankeez bedongen.
Eens of Oneens:
0
0
Wat een flauwekul allemaal hé?
Later.
Eens of Oneens:
0
0
@Luuks
Eens. Die gasten rekenen zich volkomen onterecht rijk. Ze denken natuurlijk aan me, er moet wat te lachen om hun gestuntel over blijven en nog meer te schelen op hun economieverziekende onzin.
Eens of Oneens:
0
0
Veel plezier jongens en meisjes die denken dat de holocaust wel meeviel.
httpv://www.youtube.com/watch?v=1DaEpcRuero&feature=relmfu
Er is ook nog een deel 2, maar dat zien jullie vanzelf.
Eens of Oneens:
0
0